Alt som skjer i Bergen og omegn - samlet på ett sted

Åpnet ny avdeling til nærmere 20 millioner: - En milepæl!

Avtroppende administrerende direktør i Helse Bergen, Eivind Hansen.  FOTO: ERIK MADSEN
Avtroppende administrerende direktør i Helse Bergen, Eivind Hansen. FOTO: ERIK MADSEN

Samme året som Sandviken Sykehus feirer 135 år, klippet avtroppende administrerende direktør i Helse Bergen, Eivind Hansen, snoren og åpnet den nye avdelingen. Den markerer noe helt unikt i sykehusets historie.

ANNONSE
Let's Pixel AS