Passasjer nekta å skru av mobilen
Ein flytur frå Oslo til Førde søndag vart prega av uro då ein passasjer nekta å setje mobilen i flymodus. Trass i gjentatne beskjedar frå kabinpersonalet og bekymring frå medpassasjerar, heldt vedkomande fram med å snakke i telefonen også etter avgang. Situasjonen vart så alvorleg at flyselskapet vurderte å snu, men passasjeren gav seg til slutt etter å ha fått utdelt eit kort med «siste åtvaring». Saka vert no følgd opp internt, og passasjeren kan risikere både flyforbod og økonomiske krav.