Alt som skjer i Bergen og omegn - samlet på ett sted

40 geiter avliva på Kvist

Villgeiter på  Kvist FOTO: Odd Arild Løseth
Villgeiter på Kvist FOTO: Odd Arild Løseth

Mesteparten av den omstridde geiteflokken på Kvist i Høyanger er no avliva, trass i fjorårets vedtak i Stortinget. 40 av dei 55 vaksne dyra er drepne, medan 23 kje er henta ut for å bli tekne vare på. Norsk genressurssenter (NIBIO) forklarer avlivinga med dårleg helse, sjukdom og liding i flokken. Dei meiner det var umogleg å temje dei vaksne dyra, og at det ville vore uverdig å halde dei i fjøs. Engasjerte dyrevenner reagerer kraftig og kallar handlinga for grotesk. Fagfolk frå NIBIO avviser dette og viser til at dyra var sterkt avmagra og prega av svelt og skadar.

ANNONSE
Octavian Forlag - Sonderlager