Ingen vestlendingar på kombinertlandslaget
Noregs Skiforbund har tatt ut troppen til VM-sesongen, men ingen utøvarar frå Vestland fekk plass på landslaget. Sjølv om sportssjef Ivar Stuan karakteriserer uttaket som «verdas beste kombinertlandslag», er fylket heilt utan representasjon i den ferske troppen. Laget er i staden dominert av utøvarar frå Austlandet og Møre og Romsdal.