Alt som skjer i Bergen og omegn - samlet på ett sted

Ingen vestlendingar på kombinertlandslaget

Noregs Skiforbund har tatt ut troppen til VM-sesongen, men ingen utøvarar frå Vestland fekk plass på landslaget. Sjølv om sportssjef Ivar Stuan karakteriserer uttaket som «verdas beste kombinertlandslag», er fylket heilt utan representasjon i den ferske troppen. Laget er i staden dominert av utøvarar frå Austlandet og Møre og Romsdal.

ANNONSE
Let's Pixel AS