Alt som skjer i Bergen og omegn - samlet på ett sted

Mener folk betaler 20.000 kroner for mye i rente – helt uten grunn

Torsdag kan renten øke igjen. LOs sjeføkonom mener den heller burde settes ned – og dro til Fusa for å vise hvorfor.

ANNONSE
Octavian Forlag - Sonderlager