Alt som skjer i Bergen og omegn - samlet på ett sted

Åpningsfest i Dalen: – Overraskende at det var kø!

Mange hadde tatt turen til åpningsfesten. - Det er så gøy at det er kø! Jeg er mektig imponert over denne åpningen, skryter regionssjef Ingrid Gjeraker. FOTO: Mette L. Skulstad
Mange hadde tatt turen til åpningsfesten. - Det er så gøy at det er kø! Jeg er mektig imponert over denne åpningen, skryter regionssjef Ingrid Gjeraker. FOTO: Mette L. Skulstad

Daglig leder Linda Selstad Bruarøy hadde lovet fest på åpningsdagen, men at det skulle være kø utenfor dørene før åpningen, hadde hun ikke sett for seg.

ANNONSE
VM-Festen Bergen