Alt som skjer i Bergen og omegn - samlet på ett sted

Antonsen med kjempeløp i Stockholm

En kvinne står på en friidrettsbane. Hun har på seg en drakt med Norges flagg og "NORWAY" på. Det er fotografer og tilskuere i bakgrunnen. Det står "5" på en oransje plate foran henne. (Bildebeskrivelsen er laget av en KI-tjeneste) FOTO: Helge Tvedten/NRK
En kvinne står på en friidrettsbane. Hun har på seg en drakt med Norges flagg og "NORWAY" på. Det er fotografer og tilskuere i bakgrunnen. Det står "5" på en oransje plate foran henne. (Bildebeskrivelsen er laget av en KI-tjeneste) FOTO: Helge Tvedten/NRK

Friidrettsutøver Pernille Karlsen Antonsen, som konkurrerer for Norna/Salhus i Bergen, løp 800 meter på under to minutter for første gang, lørdag kveld. Hun løp på 1.58,82 i Diamond League-stevnet i Stockholm. Bare Hedda Hynne har løpt fortere av norske kvinner noen gang. Sveitsiske Audrey Werro vant løpet med tidenes tredje raskeste tid: 1.53,98.

ANNONSE
Octavian Forlag - Goldfinger