Antonsen med kjempeløp i Stockholm

Friidrettsutøver Pernille Karlsen Antonsen, som konkurrerer for Norna/Salhus i Bergen, løp 800 meter på under to minutter for første gang, lørdag kveld. Hun løp på 1.58,82 i Diamond League-stevnet i Stockholm. Bare Hedda Hynne har løpt fortere av norske kvinner noen gang. Sveitsiske Audrey Werro vant løpet med tidenes tredje raskeste tid: 1.53,98.