Alt som skjer i Bergen og omegn - samlet på ett sted

På det verste måtte beboerne på Smiberget gå opp tolv etasjer: – Det var krise

Åse Jørgensen bor i tiende etasje i Ture Nermans vei 9 og er hovedtillitsvalgt i blokken. Hun sier beboerne gleder seg til de nye heisene er i drift for fullt. FOTO: Kim Bøyum
Åse Jørgensen bor i tiende etasje i Ture Nermans vei 9 og er hovedtillitsvalgt i blokken. Hun sier beboerne gleder seg til de nye heisene er i drift for fullt. FOTO: Kim Bøyum

– For noen betydde det at de ikke kom seg ut i det hele tatt, sier Åse Jørgensen i tiende etasje. Nå er de upålitelige heisene byttet ut.

ANNONSE
Sande Auto - Mazda6e