Alt som skjer i Bergen og omegn - samlet på ett sted

Kvinne fikk 100.000 i bot

En kvinne i 50-årene må betale 100 000 kroner i bot etter å ha kjørt med 0,92 i promille ved Bergen lufthavn. Det skriver Bergens Tidende. Hordaland tingrett har også dømt henne til 16 dagers betinget fengsel. Kvinnen mister førerkortet i 20 måneder og må ta ny førerprøve.

ANNONSE
Sande Auto - MGS5-EV