Alt som skjer i Bergen og omegn - samlet på ett sted

NVE-direktøren åtvarar om auka import av straum

Noreg har importert meir straum enn vi har eksportert i ni av dei første 16 vekene i år, noko som allereie er meir enn i heile 2025. Lite snø i fjellet og at kraftselskapa held tilbake vatn er hovudårsakene til den uvanlege situasjonen. NVE-direktør Kjetil Lund seier til Nationen at Noreg kan bli avhengig av import også i normalår dersom trenden held fram, noko som vil presse straumprisane oppover. Sjølv om Lund varslar at prisane kan stige utover sommaren, understrekar han at NVE førebels ikkje er bekymra for sjølve forsyningssikkerheita i landet.

ANNONSE
Octavian Forlag - Sonderlager